" فراخوان جذب همکار داوری و میانجی گری توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی"

" فراخوان جذب همکار داوری و میانجی گری توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی"

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از انتشار فراخوان جذب همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد.
به گزارش بازارکار، احمد عبدی پور با بیان اینکه اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه ها و اسناد بالادستی بخصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضائی و آئین نامه میانجی گری در امور کیفری از میان واجدین شرائط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری کرده است، گفت: فرآیند ثبت نام این موضوع از روزسه شنبه 18 آبان ماه شروع و تا 28 آبان ادامه خواهد داشت.
مدیرمرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به روشهای جذب گفت؛ جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می شود و مجموع ظرفیتهای در نظر گرفته شده برای 3  حوزه حدود 25 هزار نفرمی باشد.
عبدی پور گفت در روش آزمونی 3 نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در یکی از سه حوزه داوری- داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام کنند.
وی گفت داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح 2 حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مرتبط از جمله حقوق، فقه و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی ) می توانند برای ثبت نام در آزمونهای داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی گری اقدام و فارغ التحصیلان مقطع  کارشناسی و بالاتر رشته های روانشناسی – جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده صرفاً مجاز به شرکت در آزمونهای میانجی گری و داوری  تخصصی خانواده می باشند .
عبدی پور شرط پذیرش در آزمون کتبی را کسب حداقل 50 درصد نمره آزمون عنوان کرد و گفت حداکثر 2 برابر جذب جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه معرفی خواهند شد.
مدیر مرکز آزمون با اشاره به نحوه جذب غیر آزمونی گفت؛ برخی از داوطلبان، بدون آزمون و براساس شرائط خاصی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به تفصیل شرح داده شده است می توانند نسبت به ثبت نام غیر آزمونی اقدام و مدارک مورد نیاز را بارگزاری نمایند.
وی گفت: در روش جذب بدون آزمونی ، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی و حرفه ای و تطبیق شرائط (ویژه مؤسسات داوری موجود)مورد بررسی قرار می گیرد که این فرآیند توسط مرکز توسعه حل اختلاف انجام میگیرد و پس از انجام محاسبات و امتیازات در نظر گرفته شده، در صورت داشتن شرائط احراز افراد جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.
مدیر مرکز آزمون با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت؛ براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته، آزمون در تاریخ 26 آذر ماه برگزار خواهد شد و چنانچه بنابرشرائط تغییری درزمان آزمون ایجاد شود، مراتب به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در پایان گفت متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام در بخشهای آزمونی و غیرآزمون اقدام نمایند.
 


20 آبان 1400 10:4
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟